הפרקטיקום בשיווק של ביה״ס למנהל עסקים
תלמידי הפרקטיקום בשיווק בהנחיית ד"ר אורי גרוסמן גיבשו והפיקו אירוע חשיפה שיווקי לגופי הביצוע של "כלים שלובים"
תלמידי הפרקטיקום בשיווק של בית הספר למנהל עסקים, בהנחיית ד"ר אורי גרוסמן, גיבשו והפיקו פלטפורמה לאירועי חשיפה שיווקיים, למנהלי חברות וארגונים, לגופי הביצוע של תכנית "כלים שלובים" - אנסמבל, מקהלה וקבוצת קצב.
"כלים שלובים" הינה תכנית לימודית עם אופק תעסוקתי להכשרת מוזיקאים עם מוגבלות במחלקה למוזיקה. התכנית נעשית בשיתוף משרד הרווחה ואקים ישראל.
הקורס הינו חלק מפרויקט "אקדמיה משלבת התנסות", בתמיכת האגף להוראה ולמידה, בראשות פרופ' אריה רייך ומר יובל שרייבמן.
במהלך הסמסטר נפגשו תלמידי הפרקטיקום בשיווק עם מנהלי "כלים שלובים", גב' רותי רייניך ופרופ' אבי גלבוע, עם סטודנטים בתכנית, וכן התנסו בסדנת קצב ותיפוף.
במטרה לקדם הזמנת הופעות על ידי קהלי היעד, גיבשו הסטודנטים פורמט לאירוע שיווקי, אותו ניתן לבצע באופן שוטף, במהלך ימי הפעילות הקיימים של "כלים שלובים".
מעבר לכך, לצורך בחינת המלצתם, ביצעו הסטודנטים "פיילוט", והפיקו אירוע חשיפה שיווקי, שהתקיים ביום ד', כב' באלול תשפ"ד, 25 בספטמבר 2024, בבניין המחלקה למוזיקה. ההפקה כללה, בין היתר, עריכת הזמנה, כולל סרטון שיווקי, התנסות בקמפיין ברשתות החברתיות, וכן גיבוש תכני האירוע.
לסיכום, הפרקטיקום בשיווק סייע בפיתוח ובהקמת תשתית שיווקית, שתאפשר ל"כלים שלובים" להמשיך בפעילות שיווקית אל מול קהלי היעד, לצורך העלאת המודעות והנעה להזמנת הופעות מגופי הביצוע.