גליון 10, דצמבר 2025
גליון 10: כריכה, תוכן עניינים ופתיח
מיקוד-חברה או מיקוד-מוצר? – השפעת מיקוד הקיימות על עמדות הצרכנים כלפי מוצרי יוקרה ירוקים
ענבר אליה, דקלה פרץ, אמיר גרינשטיין
הפוטנציאל של נוירופיזיולוגיה לקידום המחקר בתחום הניהול וההתנהגות הארגונית
ניר מילשטיין
משפיענים ברשת: ניתוח הבדלים באינטרקציות עם משפיענים וירטואליים לעומת משפיענים אנושיים
שרה סומוקובליה, ניראל תשובה, קרינה דרבין, אלון ברטל
פבל פלוטוב, דיוויד שוורץ
אפקט המיקוד במסרי משפיענים: הרחבה למיקוד מטאפורי ולמסרים שמעבר למשפיענים
שרית מולדובן, אדית שלו, ארונטה מ. בנט