גיליון 5,יוני 2023
גליון 5: כריכה, תוכן עניינים ופתיח
וזהו! השפעה של שפה על תפיסת מורכבות המחיר ועל ההוגנות הנתפסת של הצעה שיווקית
מר גל מזור, ד"ר דיקלה פרץ, פרופ' אן קרונרוד
אנומליות בתמחור נכסים: עיוות סטטיסטי או הזדמנות לאיסוף כסף מהרצפה
פרופ' גיא קפלנסקי
גב' אילנה פורטר, גב' בר גלאם, ד"ר רוני רמון-גונן
השפעתם של מאפייני היזם על הערכות פוטנציאל השקעה בתחרויות פיצ'ינג
גב' עדי הורוויץ לביא, פרופ' איל יניב
תוכן שיווקי סמוי כפלטפורמה שיווקית לקידום מוצרים ירוקים
ד"ר מתי רחמים, גב' מורן אביטל